tisdag 8 november 2011

Borta bra men hemma bäst.

Så var man hemma i vardagen igen efter en vecka i Turkiet, Antalya. Vi blev ombokade till ett riktigt lyxhotell Royal Holiday Palace. Det var utan tvekan ett fantastiskt vackert hotell/slott. Vattnet i poolen var iskallt 16 C. Havet kanske 19 C. Att jag tänkte bada var uteslutet. Barnen var i men lika fort ur. Saknade trevliga uppehållsplatser utomhus annat än pool/strandstolarna där ungarna kunde göra något.
Nästa resa blir till kanarieöarna igen, helt klart bäst :) Men en härlig vecka borta hade vi.
Hemmet och djuren hade sköts ypperligt av Phi. Hon hade fixat mer än man någonsin kunnat begära.
Goa goa vännen Phi!!
Nu har Phi tagit tåget hem med Felina och min Leo. Leo ska på "ferie"med Phi på fjellet.  www.pasofino.no  Hon ska köra in honom om han är dragvillig, Hon kör en hel del med sina hundar de får antingen dra pulka eller henne på skidor. Tänk ett spann med våra 4 hundar. Det blir en bra omväxling och erfarenhet för Leo och så får jag mer tid att lägga på mina tikar. De ska också löpa nu bägge två.




Usikt från vår balkong.


Synd det var så kallt annars kunde vi haft kul. Christoph o Conny testade iallefall.



Äkta blingblingdress köpt på marknad i Turkiet.



Tjusiga rum.






Chokladpudding är gott!!

Max försenade 12 års kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.