tisdag 26 juli 2011

Mail från Debbie.

Nöjda unghundar.

Felinae och Debbie.

Trött liten Debbie.
Hei Mor:)
Det er Debbie som skriver.
Alle sommer gjestene til Phi sover. Vi er nesten stille som mus.....Felina
er toppers, vi leker og leker og sover. Nå har vi til og med besøk av en 15
måneders springer spaniel, hane. Han er kjempe søt, men blir fort
trøtt!!!!!! Jeg blir trøtt før Felina, men da legger jeg henne i bakken og
da går hun og legger seg. Jeg elsker Ochre, men det er ikke gjensidig. Jeg
prøver alt jeg kan å få innpass hos henne, men hun bare ser på meg. Men jeg
fortsetter å prøve. Tenk om hun ga meg en liten logger med halen(svansen) i
alle fall! Men nei, ja ja.  Når Phi lager gjerdet og lignende løper vi alt
vi kan rundt henne. da er det riktig full fart. Da er F. en pyse, pingle.
Etter en stund roer F. seg veldig og bare går rundt Phi, men da vil jeg gå
på en liten oppdagelses ferd alene. Tror du jeg får lov til det? NEI, Phi er
der som en rakett og roper meg tilbake. Enda jeg bare ville se littttt
lengre bort. Ja ja. Jeg er flink til å høre etter. Får ofte godis, ikke
alltid. Jeg tør ikke å ikke komme, da blir Phi sint, det liker jeg ikke, så
jeg kommer:)
Nå våknet sommer gjestene. Da kommer spanielen, må ta imot han!!!!!   

Stor klem fra snart store Debbie.
PS. Har det SUUUUPERT her. Vi har egen hage, bare til oss, som ikke
mennesker får være i, men vi må dele verandaen med de og det er jo OK.(jeg
får ikke nok mat)
Phi og Johs hilser:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.