fredag 30 november 2018

Det bubblar i mig😀

Det blir Australien igen!!!!! 😀😀Försöka ta igen det jag o Phi inte hann med 2017 och lite till😁.
Sommaren 2019 Ă„ker jag och vĂ„r dotter Camilla till Sydney. Vidare in till Blue Mountains dĂ€r jag vinkar hejdĂ„ till Camilla. VĂ„r bekantskap frĂ„n Connys o min jordenruntresa 1990, de har en hĂ€stranch med barn, ungdomar i samma Ă„lder som Camilla. DĂ€r ska hon fĂ„ bo och hjĂ€lpa till 😀👍. Jag stannar 1 eller 2 nĂ€tter och Ă„ker sedan vidare till andra sidan av Australien, till Perth.
Jag hoppas pÄ besök hos 1 2 eller 3 WK uppfödare dÀr.
Sen bÀr det av till riktiga Àventyret!!!
Jag fĂ„r komma till Pilbara Working Kelpies. Teesh lĂ„ter mig fĂ„ komma o bo hos de och fĂ„ hjĂ€lpa till.  Jisses. Jag kommer till nĂ„got jag inte kan förestĂ€lla mig. Deras familjegĂ„rd Ă€r pĂ„ 197 000 hektar....  de har 4000 Brahmacattle och Working Kelpie anvĂ€nds till allt jobb. DĂ€r Ă€r riktig outback och riktigt jobb !! 😀. Det bubblar i migđŸ€Ș😂😁. TACK Teesh och Nikki 😘😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det Ă€r krĂ„ngligt att kommentera, lĂ€mna gĂ€rna ett tassavtryck i min GÄSTBOK dĂ„ istĂ€llet! Högst upp till höger.