måndag 8 november 2010

Mitchens Tiger.

Fick lite inspiration att ta fram min "stora" kamera. Tiger har inte blivit fotad på länge. Idag var en fin dag att knipsa kort. Tiger och Leo turas om att få följa med och mata finullen på andra sidan bäcken. Ibland får bägge komma med men det går ju inte nu när Aliz löper och de bägge tycker att hon är deras.

 Tiger har alltid varit väldigt målmedveten och självsäker. 


Mitchens Tiger.



Tiger och en finullstacka.


Tiger passar hålet så jag kan lägga in mat i bingen.







Aliz.


6 kommentarer:

  1. Våra hundar är helt ovärderliga! Underbara bilder och underbara hundar. Vad skulle vardagsslitet vara utan dem! <3 //Christel

    SvaraRadera
  2. Åh, kan jag få låna "Tiger och en finullstacka" till omslaget på tidningen? Så fint, och krispigt vintrigt!!!

    SvaraRadera
  3. Självklart, jag skickar det på din mail!

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Elin heter jag och det är jag som har Aliz kullsyster boendes hemma hos mig :) Va fin hon är på bilden, måste säga att dom är väldigt lika.

    Skulle vara kul att ses någon gång.

    Hälsningar/Elin och syrran Ness

    SvaraRadera
  5. Hej Elin
    Jag var inne på din hemsida, roligt att kunna följa Ness. Läste att hon också börjat löpa. De är tidiga de små. Aliz började för 12 dagar sen. Tur hon inte gjorde sig illa i fallet.
    Håller du på med vallning också eller ska Sandra göra det? Hade ju varit skoj att se henne.

    SvaraRadera
  6. Aha, nu gick det bra igen att kommentera här. Nog mest jag som krånglar /inte fattar. Så fina bilder, ser härligt ut. //Christel

    SvaraRadera

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.