tisdag 8 februari 2011

Ny familjemedlem!

Mina föräldrar skulle få en kompis till sin ensamma, rädda undulat som jag köpt till dem på zoo (inget bra). En vän hade fått ungar hemma och de var handtama! Så underbara. Det blev en till till mina föräldrar och... en till oss, det var inte planerat ! men jag var inte svår att övertala eftersom jag är uppvuxen med jättetama undulater som flög fritt i huset. 
Men jag får åka dit igen och köpa en till så inte vår bli ensam.
Även om han får komma ut och kommer vara med oss mycket så blir det begränsat i och med våra andra djur. Så det får bli att vi har 2 också. Pippi som vår första heter har suttit på pojkens axel hela kvällen. Så mysig!
Camilla med Pippi
Max med Pippi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.