lördag 2 april 2011

Kort på de 2 Workingkelpiesarna från Devilscreek.

Två duktiga tikar hade de med sig. Den ena skulle paras med Leo.
Det blev parning och sen lite vallning.
Detta är Jazz, hon ska då förhoppningsvis få valpar om 63 dagar.

Andreas och Jazz.

Jazz.

Detta är Paiper.

Paiper.
De gick båda väldigt fint. De används både praktiskt och har tävlat med goda resultat.
Det var skoj att få besök. Då blev det lite vallning här, nu blev man verkligen sugen.
Aliz kan gå riktigt fint men hon vill gärna springa och lägga sig i draget och det är svårt att få loss henne därifrån. Nu ska jag ut imorgon igen och lära känna hur hon funkar och hur jag ska bete mig så det blir rätt.
Sen måste jag få ordning på min vänster signal till Leo. Om 10 dagar är det kurs, sååå skoj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.