måndag 1 augusti 2011

Tårar har fallit på våra kinder idag.

OUR LOVELY CAT "PURRE" IS DEAD. DIED ON THE ROAD HIT BY A CAR. WE ARE VERY SAD, HE WAS A VERY SPECIAL CAT. <3
Goa katten Purre kom inte på kvällen igår. Inte heller på morgonen. Började ana att något var fel framåt eftermiddagen när han fortfarande inte dykt upp. På kvällen fick vi höra att en granne hittat en död grå katt nere vid vägen som han trodde var hans, det visade sig vara fel. Det var vår Purre.
3 år blev vår käre speciella katt som jag fick med mig från Janne Ahlström i Skåne. Purre hoppade som kattunge in i min bil och la sig på min mage och purrade högljudt. Han fick följa med mig hem.



Purre och Aliz

Purre och Aliz.

Camilla med en otroligt tålmodig och snäll Purre.

2 saknade. De bästa. Musse och Purre.


Tiger och Purre 2010

2 kommentarer:

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.