lördag 13 augusti 2011

IK1 Tävling igen, i Hult, Bredared.

Startade som nr:15.
Han är så riktigt härlig, Leo! Leos tävlingsresultat.
89p/100p. 1pris och en 3 placering av 35 startande hundar. Vinnaren Ylva H. Random Girl hade 90p.
Vi var 4 WK och resten BC. Resultat Vallreg.
TRIAL AGAIN, LEO GOT 89P/100, 3RD PLACE OF 35 STARTED DOGS. GOOOOD BOY!!

Leo med mina tröga bagglamm.
Missen idag blev framdrivningen i hämtet. "bara" 45p, fick en liten knorr innan grindarna för min höger signal inte blev tillräkligt hög. Den är för låg normalt och med lite smuts eller saliv eller vad vet jag så kom den inte som den skulle. Pipan ska få sig en ordentlig rengörning innan morgondagens tävling. Det är inte första gången detta händer.

Soffhunden Leo o Camilla. Tiger i bakgrunden tuggar på ett ben.


Aliz har gjort sitt första jobb! Tog hem baggarna från andra sidan bäcken, genom hästarnas hage och in i fårhuset för att vägas. ALIZ ON HER FIRST REAL JOB. 16 RAMS SHOULD HOME FOR WEIGHT CONTROL.

Camilla med Agda.

Den vita är Maxs och heter Scooby doo.

Hönshuset börjar ta form.

Camilla med sitt nya intresse, Troja.

Hon fick följa med kompisen Pia på promenad, ridandes på Troja. Så nu är det kört.

Dagen därpå ville hon rida igen och bad så snällt.

Hon red runt i paddocken själv medans jag skyfflade och krattade ena långsidan.

Styrde och stannade själv. Hon är snäll Troja! och Camilla är duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.