lördag 31 mars 2012

Går i tankar om parning.. THIINKING ABOUT MATING!!!

Vem ska jag para Aliz med…??? Ska det bli med en av mina… eller någon annan…Vem passar bäst ihop med Aliz…? Jag har en del tankar som snurrar..
Har börjat fundera... det blir ju löp i juni/juli. De som är intresserade av en Alizvalp o de som meddelat intresse i valp från Aliz får gärna höra av sig till mig per email.     heiden@telia.com

WHO IS GOING TO MATE ALIZ..??? SHALL I TAKE ONE  OF MINE MALES… OR SOMEONE ELSE…WHICH TWO FITS EACH OTHER BEST …?
I HAVE STARTED TO THINK ABOUT IT... HER NEXT SEASON WILL BE IN JUNE/JULI. THOSE WHO HAS AN INTEREST IN A PUP OUT OF ALIZ PLEASE CONTACT ME  ON MY EMAIL:   heiden@telia.com

Aliz 2011


Aliz 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.