lördag 17 september 2011

Jag har sådan tur att få vara med om detta!!!!

TACK Phi och Jhos för dessa fina kort och för att jag får vara med på detta!! Hälsningar och TACK även till Hege o Kjetil som låter mig vara med och hjälpa till!!! Härliga människor!!

Aliz, Leo, Debbie, Felina och Ochra.

"Ler o långhalm"

Där hittade de en mumsig doft! Aliz, Felina och Leo.
Kartläsning innan vi ger oss av.
Här är vi på G.




Det blåste kallt däruppe. Me and Aliz.

LOOKING FOR SHEEP!




Var är fåren?? Where are the sheep????


Får till vänster och vi till häst syns lite mer åt höger. Phis "gubbe" Jhos tar kort. SHEEP ON LEFT SIDE, WE RIGHT OBOVE OF THEME ON HORSES.




Börjar närma oss dalen.

Här står kärran och väntar på oss.

2 st ville inte in men vi fick in de till slut.

Leo och Ochra blockerar flyktvägar.


Hästarna väntar snällt när vi vallar in fåren i inhängnaden.Så häftiga hästar!! PASO FINO HORSES.

Första dagen till fots, jag ser ena ansträngd ut :)

Bättre till häst ! ALIZ ON MY LAP AFTER CROSSING THE RIVER.


Här kommer jag o Aliz tillbaks från vår ensamtur, Phis häst hade tappat en sko. Vi hittade 26 djur, de går 100 meter framför oss.

Trötta hundar. LEO ME AND ALIZ.

Tjetil och Hege. Mycket trevliga fårägare.

Efter vi korsat över vattnet. ME WITH MY "HANDBAG"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.