lördag 29 oktober 2011

Tävling IK1 Tjörn.29/10-2011

Vi kom iväg på den sista tävlingen för i år. Nära och bra. Fina pälstackor som var ganska rörliga.
Vi startade som nr.2, ganska ok tyckte jag för då kunde jag åka hem och packa det sista innan vi ska iväg.
84 p fick vi och det räckte till en 2.a. placering av 18 starter. Resultat Vallreg.
Leo gick som han skulle. Löd allt och vi fick ett fint flyt. Vi delade inte på första försöket och fick en för vid sväng runt pinnen efter hämtet. Där gick poäng.

Blev väldigt besviken på att vi inte fick vårt pris, en stor fodersäck och något mer för att vi inte fanns på plats. Dåligt tycker jag !! ska ju dit imorgon igen... Sånt borde ju i så fall informeras om vid domar- genomgången innan tävlingen. Frågan är om näste fick mitt pris eller om det bara behölls. Ska kolla närmare imorgon.
GREAT END OF THIS TRIALSEASON. LEO GOT 84 P. 2 ND PLACE OF 18 STARTERS.

5 kommentarer:

  1. Grattis till andra placeringen (!) och jag hoppas att ert pris finns kvar på plats imorgon bitti. Håller tummarna för dig & Aliz imorgon också! Lycka Till, Silja

    SvaraRadera
  2. Finfint resultat! Bra jobbat av bästa Leo!!

    SvaraRadera
  3. TACK Silja och Sandra!!

    SvaraRadera
  4. Grattis! :))
    Han är så vacker så klockorna stannar! :)

    Anso o Catla

    SvaraRadera
  5. Vackert uttryck på min fina Leo! :)

    SvaraRadera

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.