onsdag 25 januari 2012

Snö…o härligt avslappnade hundar.

Vi har fått snö !!!!
Traktorn bråkade med oss… I detta läge ville den bara gå framåt, gick inte att ta ur växeln. Tur man har 2! duktiga
gubbar som kan laga allt. :)
Liten Aliz som blivit stor o kan nu ligga still i famnen.
Go Debbie sitter på rumpan :)
Träningen går framåt. Vårt "ligg kvar" funkar nu väldigt bra, jag provocerade mycket och vi hade 2 "diskussioner".
 På 3 dj gången ifrågasatte hon mig inte mer.
Nu har jag gjort i ordning en mindre hage med tak för utfodring och vår gamla hästtransport som liggplats så nu ska mina valltackor flyttas dit. = Lättare att komma till och träna lite. Aliz får ta ut de till fållan och sen får Debbie börja med djuren inne i fållan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.