onsdag 13 juli 2011

Glenavon Debbie och Noneride Felinae leker och har det bra.

Debbie har nu varit hos Phi i Norge i snart en månad, de 2 jämngamla valparna har det jättebra ihop. Phi behövde sällskap till sin Felinae när hon är ute till häst på valluppdrag med den vuxna Ochra och jag är glad att Phi vill passa min lilla när jag ändå inte kan vallträna henne pga hennes unga ålder. Då kan jag ge min tid till Leo o Aliz som jag kan träna utan att behöva känna dåligt samvete för valpen som jag hade fått lämna hemma i hundgården. Till hösten kommer Debbie hem igen.
Debbie i täten.
Debbie.

2 kommentarer:

  1. Är väldigt förtjust i din Debbie..... my kind of dog!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag hoppas hon blir just det, "one kind of a dog"

    SvaraRadera

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.