måndag 4 juli 2011

Hemkommen från träning igen.

Midsommar har kommit och gått, barnen sommarlov, simskola, träning av hundar och höskörd. Dagarna bara rinner iväg......Har fått rapport från Phi. Debbie och Felina har det supert ihop. Kort kommer ..
Midsommarkväll 2011

2 otroligt Goa tjejer.

Max cyklar massor.

Midsommartjejer !

På väg till Midsommarfirande i Lid.

Lägg till bildtext

Camilla går på simskola i 2 hela veckor, Max är med. De får bada i simbadet varje dag = lyckliga barn. Jag sitter på land och är glad jag slipper.

Höt blev slaget i fint väder.

och strängat för det låg lite tjockt.

Här har det blivit balar och de ska flyttas till sin plats.

Leo

Tiger älskar att valla ankorna är jag inte med så går han och hämtar de till mig.

Vallhundskurs hos Ann o Isi Awes. Ebbo går.

Marie-Ann med Forest, Tiger/Dixi valp.

Maria, Isi och Marie-Ann.

Rapsfält på Varaslätten.

När jag kom hem efter 2 dagars vallning, hade de mina en överraskning till mig... En jättegeleråtta. Det ligger en historia bakom... Fick en modell mindre när jag träffade Conny för 25 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om det är krångligt att kommentera, lämna gärna ett tassavtryck i min GÄSTBOK då istället! Högst upp till höger.